top of page

"Повертайся живим"


Сьогодні ми зібралися на захід, присвячений Дню Збройних Сил України. Народна мудрість стверджує, що земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити себе не може.

Щиро вітаємо всіх хто колись служив, хто зараз служить у збройних силах,чи тих хто ще буде служити з Днем Збройних Сил України та бажаємо Вам усім незламної волі в подоланні труднощів буття, надійного родинного тилу, богатирського здоров'я та звершення всіх ваших мрій і побажань.

Велична і свята, о рідна Україно,

Лише тобі карать нас, чи судить.

Нам берегти тебе, Соборну і єдину,

Й історії твоєї славу возродить.

Народ мій є, народ мій завжди буде!

Ніхто не перекреслить мій народ –

Пощезнуть всі перевертні й приблуди

І орди завойовників – заброд!

Всі байстрюки катів осатанілих,

Не забувайте, виродки, ніде:

«Народ мій є. В його гарячих жилах

Козацька кров пульсує і гуде».

bottom of page