top of page

День Святого Миколая


19 грудня 2017року у нашій школі відбулося велике свято «Святий Миколай, в гості до нас завітай»

Миколай:

Нині свято в вашім домі

І я вас вітаю,

Гараздів, здоров’я і доброї долі

Щиро вам бажаю

Колись в цій школі я вже був,

Дарунки дітям роздавав,

До праці всіх вас закликав,

Наказував вам чесно жити,

Від зла тікати, а добро творити

Сьогодні я приніс вам солодкі й смачні подарунки

й усіх ними наділю: і чемних, і, навіть, не зовсім чемних,

бо ви всі мені любі й милі.

Чорт: Привіт, дзень добрий, гутен таг! (Кланяється).

Вітаю вас на різний смак.

Мене звуть антипком,

Я із самого пекла примчався.

Прутики вербові я приніс. (Показує в’язку).

І кожен з прутиків придається

Отим і неслухняним, і що що не вчаться!

Ангел: Вітаю вас, милі люди,

При вашій родині.

Нехай добро з вами буде,

І щастя віднині.

Нехай смуток ваш і горе

Спливуть за водою,

І утопить їх хай море

Зі слізьми й бідою.

Ангел: Мир несу я вам в оселі,

Щирість, правду, згоду,

Щоб завжди були веселі

Діти в вашім роді.

Щоб серця в вас не черствіли,

Не були байдужі,

Щоб ви інших розуміли

В голоді і стужі.

Щоб неправда в домі вашім

І не ночувала,

Щоб лиш правда в серці вашім

Завжди панувала.

Акція «Щедра душа» ( подарунки для дітей пільгових категорій)

Протягом дня працювала творча майстерня із виготовлення листівок «Чобіток для Святого Миколая»

Затамуйте, друзі, подих: Миколай сьогодні ходить.У віконце заглядає, подарунки підкладає. Звечора повірте в диво, ну а зранку вже сміливо під подушку заглядайте і дарунки забирайте. Якщо там порожнє місце, то це свідчить ось про це: він здійснив Ваші бажання ще сьогодні спозарання, він молитву Вашу чув, у кімнаті Вашій був і за вашу щиру віру дарував Вам щастя міру, пуд здоров’я і пуд віри, кілограмів сто надії, фунтів тисячі любові і кохання не на слові, а каратів так відерце він вживив у Ваше серце. Ну і ще букет удачі і добра у Вашу вдачу. Щедрий, добрий чарівник чарував над Вами й зник. Ваші очі тепер сяють, Миколая прославляють. Новий рік не за горами, нове щастя уже з Вами. Ми зі святом Вас вітаємо й віри в диво Вам бажаємо!


bottom of page