top of page

Святкування Дня Конституції у пришкільному таборі відпочинку "Серпанок"


Я — українець. Є у мене право

На рідну мову та свою державу,

На гордий прапор золотисто-синій,

На щастя жити у такій країні.

Я — українець. Право знати маю

Про тих, кого героями вважаю,

Що людство рятували від руїни, —

Синів і дочок, гідних України.

Я — українець. Хочу право мати

Завжди усе, що думаю, казати,

На незалежну та міцну державу,

На все, що гарантовано по праву.

Я — українець. І моє це право

Любити землю горду й величаву,

Та дух свободи набирати в груди.

Я — українець. Був ним, є, і буду!

Такими словами розпочався "День України" у пришкільному таборі оздоровлення та відпочинку "Серпанок", присвячений Дню Конституції України.З метою систематизувати та розширити знання учнів про документи, що гарантують права дитини та визначають її обов'язки, посилення патріотичного виховання дітей, сприяння формуванню національних та європейських цінностей, як повага до прав людини, верховенство права, у закладі було організовано ряд заходів до цього свята. Вранці організатори табору провели флеш-моб "З Україною в серці"; по загонам пройшли ряд бесід та годин спілкування, спрямованих на формування патріотизму, відповідальності за долю нації та держави, виховання розуміння високої цінності українського громадянства, формування поваги до Конституції України та державної символіки. Для вихованців таботу та батьків була організована виставка матеріалів: «Вивчаємо Конституцію України». Загони табору "Оба-на" та "Бджілка" разом з вихователями, організаторами, батьками переглянули та обговорили відеоролик: "Що таке Конституція?". Справжньою цікавинкою стала вікторина «Що? Де? Коли? Чи знаєш ти Україну?».Команди змагалися за краще знання прав дитини та документи, що їх гарантують, також аналізували різноманітні життєві ситуації, доводили та спростовували твердження, висловлювали свою думку.

bottom of page